poniedziałek, 22 lutego 2010

Humor :-)



Mama pyta się Jasia: 
- Jasiu , dlaczego nie umyłeś zębów? 
- Bo mydło mi się nie zmieściło do buzi.  

Jasiu mówi do swojego kolegi: 
- U mnie w domu modlimy się przed każdym posiłkiem. 
Na to kolega odpowiada: 
- U mnie nie. Moja mama bardzo dobrze gotuje. 

Jasiu za karę miał w domu napisać  100 razy „Nie będę mówił nauczycielce na ty”. W poniedziałek Jasiu przynosi kartkę nauczycielce, a ta zdziwiona pyta: 
- Jasiu, ale dlaczego napisałeś to aż 200 razy?! 
- Żeby zrobić Ci przyjemność! 

Przybiega Jasiu na stację benzynową  z pustym kanistrem na benzynę. Sprzedawca pyta:
-Jasiu co się stało? Pali się? 
Jasio odpowiada 
-Tak, moja szkoła, ale już przygasa. 

List wuja do Jasia: 
"Przesyłam ci te 10 zł, o które prosiłeś. Pamiętaj tylko na przyszłość, że 10 pisze się z jednym zerem!”

- Jasiu, znasz liczby? 
- Znam, tato mnie nauczył! 
- To powiedz, co jest po sześciu? 
- Siedem. 
- Świetnie, a po siedmiu? 
- Osiem. 
- Brawo, nieźle cię tato nauczył, a po dziesięciu? 
- Walet!



oprac. Patrycja Wróbel, kl. 6b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz