poniedziałek, 28 września 2009

Wywiad z księdzem Cezarym Dulką


KiW- Skąd ksiądz pochodzi?
ks. - Pochodzę z Krzeszowic.
KiW- Czym wyróżnia się ta miejscowość?
ks. - Krzeszowice to dawne uzdrowisko. Jest tam naprawdę pięknie.
KiW- A co ksiądz sądzi o Bestwinie?
ks. - Tutaj także jest pięknie! Nasza parafia jest naprawdę ładna ...i będzie jeszcze ładniejsza!
KiW- Kim chciał zostać ksiądz w dzieciństwie?
ks. - Już od dziecka pragnąłem zostać księdzem.
KiW- Jakie były ulubione przedmioty księdza w szkole?
ks. - Lubiłem historię i język polski.
KiW- A czym się ksiądz interesuje?
ks. - Interesuję się architekturą i muzyką.
KiW- Kiedy się ksiądz urodził?
ks. - Urodziłem się 7 lipca 1965 roku.
KiW- Jak długo był ksiądz ministrantem i od ilu lat pełni posługę kapłańską?
ks. - Ministrantem byłem przez 12 lat, a księdzem jestem od 19.
KiW- Czym zajmuje się ksiądz obecnie?
ks. - Staram się dokończyć sprawy związane z organami kościelnymi, tak aby zdołały zagrać jeszcze w tym roku, na Boże Narodzenie.
KiW- A jakie ksiądz ma plany w stosunku do ministrantów i lektorów?
ks. - Chciałbym nauczyć ich miłości do liturgii.
KiW- Dziękujemy za wywiad!



Wywiad przeprowadzili:
Kamil Owczarz
Wojtek Zarzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz