czwartek, 31 października 2013

Wywiad z Panią Patrycją :)

- Dzień Dobry! Czy mogłybyśmy przeprowadzić z Panią wywiad?
- Witam, oczywiście!
- Dobrze. Cieszymy się, że jest Pani w naszej szkole. Zacznijmy więc. Czy chodziła Pani kiedyś do naszej szkoły? 
- Dziękuję. Tak, Uczyła mnie Pani Barbara Sabuda.
- Ile zna Pani zagranicznych języków?
- Angielski i Niemiecki.
- A czy podoba się Pani w tej szkolę?
- Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba.
- Jaki jest Pani wymarzony zawód?
- Zdecydowanie nauczyciel języka angielskiego. Wiedziałam już to od szóstej klasy podstawówki!
- Czy mieszka Pani w Bestwinie?
- Tak, mieszkam.
- Może teraz nieco luźniej. Czy ma Pani jakieś zwierzątko?
- Mam psa, ma on na imię Mikuś.
- Czy ma Pani rodzeństwo?
- Mam brata, chodzi do tej szkoły.
- Jaki jest Pani ulubiony kolor?
- Lubię kolory ciepłe i pogodne.
- Gdzie chciałaby Pani spędzić swoje wymarzone wakacje?
- Chciałabym pojechać do Anglii. 
- Dziękujemy za wywiad i życzymy miłego dnia!
- Ja również dziękuję, nawzajem ;)

Wywiad przeprowadziły: Zosia Tracz i Zuza Kohnke. 

1 komentarz: