wtorek, 4 czerwca 2013

Gdzie można spędzić wakacje?

      Moim zdaniem najlepiej spędzić wakacje w Bieszczadach,ponieważ są bardzo pięknym i malowniczym miejscem. Miałam już okazję tam być z rodzicami . Bieszczady to miejsce gdzie można podziwiać przyrodę taką jaka jest naprawdę , a mieszkańcy są bardzo gościnni.
       Będąc w Bieszczadach nie było chwili na nudę. Rodzice zaplanowali wszystko szczegółowo. Uważam , że warto zwiedzić Łańcut ,w którym znajduje się zamek . To jedna z najpiękniejszych rezydencji w Polsce . Jest tam 365 pomieszczeń  i cztery wieże . Można  zobaczyć wspaniałe powozy . Następną miejscowością , którą warto zobaczyć jest Rzeszów .Ogromne wrażenie wywarły na mnie tajemnicze piwnice ,które znajdują się pod kamienicami i rynkiem . Przewodnik bardzo ciekawie opowiedział  nam historię i funkcję ,którą pełniły . Zwiedzając  skansen w Sanoku mogłam poznać życie chłopów kultury bojkowskiej i łemkowskiej , zobaczyłam wiele ciekawych urządzeń i starych drewnianych chałup .  
      Największe przygody czekają na górskich bieszczadzkich szlakach. Polecam Połoninę Caryńską , Wetlińską i największy szczyt Bieszczad , który zdobyłam Tarnicę . Wędrując Bieszczadzkim Parkiem Narodowym można spotkać wiele zwierząt , będących pod ochroną . Piękne malownicze krajobrazy na długo pozostają w pamięci .
       Bieszczady to miejsce dla każdego,  można naprawdę odpocząć , każdy znajdzie coś dla siebie.
Przed wyjazdem warto starannie wszystko zaplanować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz