środa, 28 grudnia 2011

Uczniowie wiersze piszą…

Boże Narodzenie
Karolinka Sabuda (klasa 4b)

W domach już są choinki, a na stołach mandarynki.
Pod choinką jest malutki żłóbek, a w tym żłóbku mały Jezusek.
Nagle staje się cud, śnieg sypie jak kurz,
Boże Narodzenie i Wigilia nadchodzą tuż, tuż!
Później patrzymy przez okno czy Anioł leci,
a pod choinką coś się świeci.
Na stole przysmaków Wam życzę,
Karpia, barszczyku, kutii i słodyczy
Na Święta trzeba się kochać i być razem.
Pamiętajcie o tym, bo Boże Narodzenie za pasem!


Spotkanie świąteczne z przymrużeniem oka
Zuzia Kohnke (klasa 4b)

Mama mi mówi - Chodź do tej ciotki!
- Nie mamo, boję się, …mam łaskotki.
- Ciotka jest dobra, ciotka jest miła!
- Mhm, to dlaczego wczoraj mnie biła?!
- No, nie przesadzaj… tylko Cię przytuliła!
- No właśnie. Tak bardzo, że mnie stłamsiła.
- No dobrze, idziemy!
- Yyy, tylko coś zjemy. I popierzemy.
- Aha, teraz się wziąłeś za robotę?!
- Nie, …przecież zawsze mam ochotę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz