piątek, 30 października 2009

Wywiad z Panią dyrektor Agatą Rak



KiW- Skąd Pani pochodzi?
P.dyr. - Pochodzę z Bielska Białej.
KiW- Kiedy się Pani urodziła?
P.dyr. - Urodziłam się 29 listopada ubiegłego stulecia.
KiW- Kim chciała Pani zostać w dzieciństwie?
P.dyr. - Zawszę chciałam zostać nauczycielem.
KiW- Jakie były Pani ulubione przedmioty, gdy chodziła Pani do szkoły?
P.dyr. - Lubiłam historię, technikę i geografię.
KiW- Na czym polega praca dyrektora?
P.dyr. - Dyrektor ma czuwać nad uczniami, a także np. nad wyglądem szkoły.
KiW- Jakie są zalety pracy w szkole?
P.dyr. - Największą zaletą pracy w szkole jest możliwość obserwacji jej ciągłego rozwoju.
KiW- Czym się pani interesuje?
P.dyr. - Interesuję się przede wszystkim historią i bardzo lubię czytać książki biograficzne.
KiW- Co pani robi w wolnym czasie?
P.dyr. - Wolny czas przeznaczam na spacery.
KiW- Czy ma pani pupila, a jeśli tak - to jak się nazywa?
P.dyr. - Mam pupila. Jest to mój kot - Karbo.
KiW- Czy podobał się pani pierwszy numer naszej gazetki?
P.dyr. -Bardzo mi się podobał, bo jest tam wszystko.
KiW – Dziękujemy za rozmowę.



Wywiad przeprowadzili:
Kamil Owczarz
Wojtek Zarzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz