poniedziałek, 4 stycznia 2010

Grudniowa okładka naszej gazetki :)

2 komentarze:

  1. Witam. Wasz serwis bardzo mi się podoba. Mam jednak
    - jedną wątpliwość (tóra się sama rozwiąże): czy ktoś czyta komentarze?
    - jedną radę, jak załatwić, żeby na pewno komentarze były widoczne (podam, jak będzie takie zapotrzebowanie)
    - jedno pytanie: czy mogę dolinkować ten serwis do działu "przykłady dobrych praktyk" prowadzonego przeze mnie serwisu dla nauczycieli (www.ti.e.metis.pl)?
    Pozdrawiam i życzę sukcesów. Dodaję Was do obserwowanych blogów.
    A może prowadzicie jeszcze inne ciekawe serwisy w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Pana.
    Przepraszam za opóźnienie w odpisywaniu, ale byłem na nartach za granicą i nie miałem dostępu do Internetu. Jako redaktor naczelny naszej gazetki czytam komentarze i odpisuję na nie, niestety tylko raz w tygodniu.
    Oczywiście, zgadzamy się, by dołączył Pan naszą stronę do swojego serwisu.
    Polecam także inne nasze witryny:
    https://sites.google.com/site/probnaxvbxv/ - dzięki tej stronie uczyliśmy się korzystać z Google Sites
    http://sites.google.com/site/stronauczniow/ -strona z naszymi pracami.

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.

    Kamil Owczarz

    OdpowiedzUsuń