poniedziałek, 1 października 2012

Humor





-W szkole:
- Jasiu, powiedz mi do jakiej grupy wyrazów należy wyraz "nic"?
- Należy do grupy czasowników!
- ?!
- Bo odpowiada na pytanie co robi?.

Pan na lekcji przyrody pyta się Jasia:
- Jasiu po czym poznasz kasztanowca?
- Po kasztanach.
- A jak kasztanów jeszcze nie ma?
- To poczekam.



- Jasiu, dlaczego Ty w ogóle się nie uczysz? - pyta pani od polskiego.
- Ależ proszę pani, ja się uczę!
- To dlaczego robisz tyle błędów?
- Ja się uczę na tych błędach.

- Jak tam wasz nowy nauczyciel? - pyta Jasia kolega.
- Powiem Ci, że niewiele umie. Cały czas o coś nas pyta.

Na lekcji pani nauczycielka kazała wszystkim uczniom powiedzieć jakiego zwierzaka mają w domu. Zapytała również Jasia:
-Jasiu jakie masz zwierzątko w domu ?
A Jaś na to:
-Kurczaka w zamrażalniku.

Na lekcji religii:
- Kto z was, chciałby iść o nieba?
Wszystkie dzieci podnoszą ręce do góry. Tylko Jaś siedzi bez ruchu.
- A ty, mój chłopcze - pyta ksiądz - nie chcesz iść do nieba?
- Chcę i to bardzo, ale obiecałem tacie, że po lekcjach szybko wrócę do domu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz