środa, 28 września 2011

Wywiad z panem Piotrem Warchałem, nauczycielem wychowania fizycznego














-Dzień dobry.

-Dzień dobry.

-Czy mogłybyśmy zadać panu kilka pytań?

-Oczywiście, że tak.

-Dlaczego wybrał Pan nauczanie wychowania fizycznego?

-Wybrałem ten przedmiot, ponieważ interesuję się różnymi dyscyplinami sportu, lubię na przykład pływać, jeździć na rowerze i chodzić na siłownię.

-Co pan najbardziej lubi w tym zawodzie i dlaczego?

-Najbardziej w tym zawodzie podoba mi się to, że mogę innych wiele nauczyć i bardzo mnie cieszy, gdy widzę postępy w nauce.

-Czy ma pan jakiegoś idola sportowego?

-Moim idolem jest mój tata. To dzięki niemu zacząłem uprawiać sport.

-Jakie są Pana osiągnięcia w sporcie?

-Mistrzostwo śląska w wyciskaniu sztangi leżąc w kategorii junior do 75kg. Czwarte miejsce na Mistrzostwach Polski Młodzików w kategorii wagowej do 67kg.

-Czy zdobył pan jakiś złoty lub inny medal?

-Miałem 4 złote medale i dużo srebrnych i brązowych.

-Jaka jest pana ulubiona dyscyplina sportowa?

-Jest nią trójbój siłowy (przysiad ze sztangą, wyciskanie sztangi leżąc i martwy ciąg).

.-Czy uczył pan już w jakiejś innej szkole?

-Nie, pierwszy raz uczę w tej szkole.

-Czy wśród pana uczniów jest jakiś sportowiec?

-W moich klasach raczej nie (bardziej rekreacyjnie).

-Czy podoba się panu nasza szkoła i co sądzi Pan o uczniach?

-Szkoła bardzo mi się podoba, a uczniowie… to zależy czy są w porządku w stosunku do nauczyciela, czy też nie.

-Bardzo dziękujemy za wywiad.

-Ja również dziękuję i życzę miłego dnia.

-Dziękujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz